U trendu Indijanska banana u Donjoj Bistri na plantaži Ivana Šuloga - 5 Ljekovito blago U lišću ovoga voća nalazi se tvar koja ubija stanice raka, raste i u Hrvatskoj, a kilogram plodova košta oko 10 eura Sir se ne bi trebao čuvati u proziirnoj plastičnoj foliji - 1 Nemojte ovo raditi Najveća greška koju radimo kad kupimo sir u trgovini i donesemo ga kući Hrskava i sočna piletina Provjeren recept Probajte, bit će vam drago: Za uvijek sočnu piletinu treba vam samo jedan sastojak

Dok slijećemo na piste velikih europskih gradova lako je zaboraviti s kakvim se sve vremenskim – i drugim uvjetima moraju suočiti piloti diljem svijeta. Za neke od pista koje oduzimaju dah, kako putnicima, tako i onima koji samo promatraju slijetanja aviona potrebna je i posebna obuka kako bi piloti mogli odraditi svoj posao najbolje što mogu. Među brojnim opasnim pistama svoje mjesto je pronašla i zračna luka Leh smještena u pokrajini Ladak, koja teritorijalno pripada Indiji, ali je ostatka zemlje dijeli Himalaja.

23. po redu najviših zračnih luka na svijetu i ne zvuči kao nešto dramatično – sve dok se ne nađete zalijepljeni za sjedalo dok vjetar šamara avion. Smještena na 3255 metara iznad razine mora, zračna luka Leh okružena je planinama.

Pista je dugačka tek toliko koliko je to dopustio lijep, ali negostoljubiv krajolik, a cijelu priču kompliciraju i snažni vjetrovi koji jačaju kako se dan bliži večeri. Stoga je Leh u funkciji samo tijekom jutarnjih sati. Ondje ne može sletjeti svaki avion, nego onaj koji zadovoljava preporučenu težinu i dimenzije, a niti svaki pilot nije kvalificiran za takav posao – prethodno mora proći posebnu obuku i dobiti potreban certifikat.