Ovisno o teretu i težini putnika potrošnja goriva u zrakoplovima uvelike varira. S težinom aviona raste potreba za gorivom, kao i emisija ugljika.

Točnu potrebu za gorivom aviokompanije još uvijek procjenjuju prije leta, ali ne znaju je sa sigurnošću. Računaju je po prosječnoj težini muškaraca, žena i djeca. Zbog toga što takvi izračuni nisu dovoljno precizni aviokompanije troše više goriva nego što im je potrebno. Kada bi imale točne podatke u cijelom svijetu bi se uštedjele milijarde.

Finnair, kao uglavnom i sve druge kompanije se dosad, kad je o težini putnika riječ, služio podacima Europske agencije za zračnu sigurnost, ali su se prije dvije godine odlučili sami vagati putnike.

Hawaiian Airlines je napravio jednak potez kako bi odredili gdje koji putnik treba sjediti u zrakoplovu. Počeli su s vaganjem putnika na letu od Honolulua do Pago-Pagoa (američka Samoa) jer je većina Samoanaca pretila, no ubrzo su prestali s tom praksom jer su se ljudi s viškom kilograma osjetili diskriminiranima u odnosu na putnike na drugim letovima. 

Stručnjaci smatraju kako putnicima ne bi bilo neugodno ako se osmisle nova rješenja kako bi se diskretno vagali u trenutku dok predaju prtljagu ili prolaze kroz sigurnosne skenere.

Nestvarno mjesto u Švicarskoj na kojem se sudaraju dva "čuda prirode" Mjesto gdje se spajaju Rhone i Arve - 2 Mjesto gdje se spajaju Rhone i Arve - 4 Mjesto gdje se spajaju Rhone i Arve - 3 +0 Mjesto gdje se spajaju Rhone i Arve - 1

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju