U brojnoj ponudi rakija i ostalih 'zimskih' pića na adventskim kućicama diljem zemlje bočice jednog proizvođača posebno su nam zapele za oko. Nismo ih još imali priliku kušati, ali prema pričama koje kruže gradom Towar i Towarčić rakije i likeri sigurno su jedan od ovogodišnjih hitova.

Tvrtka iz Lučkog već 4 godine proizvodi rakije i likere za čiji naziv ih je nadahnulo stanje uma ljudi na Mediteranu, a magarac kao simbol tog kraja učinio im se kao najsimpatičnija poveznica. Nezadovoljstvo ponudom, odnosno ujednačenom kvalitetom proizvoda koji su u to vrijeme bili na tržištu pokrenula je Silvija Čengića da razvije brand koji će isključivo prirodnim koncentratima voća i bilja specifičnih za naše krajeve pronaći put do tržišta.

Iako proizvode i rakije od dunje, marelice i viljamovke, pod robnom markom Towar možete pronaći one od rogača, smokve, limuna, naranče, višnje, borovnice, meda i šljive, koje zapravo i nisu rakije već likeri, upozorava nas vlasnik branda na čestu pogrešku koju rade mnogi.

Njegove rakije osim na adventskim štandovima možete pronaći i u brojnim poklon galerijama te kafićima, a za budućnost Towar ima ambiciozne planove. 'Želimo još više razviti brand i biti sinonim za dobru zabavu, a svaki od postojećih osam okusa dobiti će prepoznatljiv dizajn.' - ispričao nam je Silvio Čengić.  

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju