Galerija Njemačka turistička zajednica - 6 2 Njemačka turistička zajednica - 5 2 Njemačka turistička zajednica - 4 2 Njemačka turistička zajednica - 3 2

U trendu Pašta fažol Sa sastojcima iz špajze Pašta fažol: Recept za legendarno talijansko jelo koje se radi "ni od čega" Kviz općeg znanja - 3 15 friških Kviz općeg znanja: Za sve željne novih izazova i svježih pitanja Kućica Noni za robinzonski odmor na Krku, Airbnb - 3 Usred šume 15 minuta hoda do prve plaže: Ova kućica na Krku prava je oaza mira


Na sajmu turizma u Berlinu (ITB) Njemačka turistička zajednica započela je novu kampanju. Pod motom „Germany Simply Inspiring” Njemačka turistička zajednica do kraja godine putem društvenih medija i svih raspoloživih online kanala visokom frekventnošću širom svijeta promovira savjete za putovanja, manifestacije u Njemačkoj i turističke posebnosti svih 16 pokrajina.

Kampanja je pokrenuta u bliskoj suradnji s regionalnim marketinškim organizacijama kako bi potražnja za odmorima u Njemačkoj dobila dodatni impuls. Petra Hedorfer, predsjednica Upravnog odbora Njemačke turističke zajednice (DZT), objašnjava: „Njemačka je kao turistička destinacija izgradila prepoznatljiv brend i izvrsno je pozicionirana. Otežane okolnosti koje su se u 2016. odrazile na receptivni turizam, u koje ubrajamo ekonomske faktore poput Brexit-a ili recesije u velikim izvornim tržištima, kao i sigurnosne aspekte, prije svega strah od terorističkih napada, igrat će i u 2017. važnu ulogu na izvornim tržištima. Iz tog razloga težimo da upornu atraktivnost Njemačke kao turističke destinacije stavimo u komunikativnu žižu putem uzbudljivih savjeta za putovanja i da time našim potencijalnim gostima osiguramo dodatne razloge za putovanje”.

Poruka kampanje glasi: „Germany simply inspiring“. Raznolikost ponude odgovara rasponu korištenih medija: film, savjet u vidu Facebook posta, Canvas Ad, kratak članak u mjesečnom biltenu ili jednostavno, samo fotografija na Instagramu. Dodatnu dinamiku kampanja dobija kroz autentičnost motiva: stvarni ljudi i momenti, koji su “jednostavno inspirativni”.  

Pedeseta godišnjica Lufthanse u Hrvatskoj uz dobrotvorna događanja

Povodom 50 godina Lufthanse u Hrvatskoj, tijekom ljetnih mjeseci na ulicama Zagreba imat ćete priliku susresti rikše u Lufthansinim bojama s QR kodom kojim ćete moći ostvariti 20 Eura popusta prilikom kupovine sljedeće avio karte.

„Lufthansa Grupa osim što nudi pouzdanu i visoko kvalitetnu uslugu, također vodi računa o društveno odgovornom ponašanju.“ – rekao je Bernhard Wodl, Generalni menadžer Lufthansa Grupe za Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju.

Tako će povodom svoje godišnjice Lufthansa Grupa priprediti nekoliko dobrotvornih događanja u Centru za rehabilitaciju djece i mladih u Zagrebu, u kojem dnevno boravi do njih 50-tak. Osoblje Lufthanse će obojati zidove prostorija kako bi stvorili ugodnije okružje u svakodnevnom životudjece i mladih iz Centra. Polaznici Centra će istodobno sami ručno izrađivati foto okvire s porukom 50 godina Lufthanse, koji će se poklanjati na završnom događanju i proslavi Lufthansine godišnjice u rujnu ove godine.