Galerija PR 0 PR 0

U trendu Složenac od naribanih tikvica Najlakši recept Izvana hrskav, a iznutra mekan i sočan: Naribajte tikvice i napravite ovaj neodoljivi ljetni složenac Orebić - 1 Baza iz snova Gradić na Pelješcu s fasadama boje sunca što diše ritmom prošlih vremena Pečeno pile s krumpirom Tjedni jelovnik Ne koštaju puno: 7 zaboravljenih, ali jako finih jela za svaki dan ovoga tjedna koja smo jeli u 80-ima

 

 Roštilj je uvijek pravi izbor kada su Hrvati u pitanju, bilo da je riječ o druženju s ekipom, gledanju tekme ili da vam dolazi obitelj u posjet. Ne čudi stoga informacija da se u ljetnoj sezoni pojede preko 34 milijuna PIK ćevapa i preko 11 milijuna PIK kobasica. Navedeno potvrđuje da su se proizvodi iz asortimana Volim roštilj PIK Vrbovca, posljednjih nekoliko godina pokazali kao neizostavan sudionik druženja na otvorenom i roštiljanja.

Povodom nove sezone roštiljanja PIK je lansirao i novu kampanju „PIKaso – Umjetnik roštilja“. Kampanja prikazuje roštiljanje kao umjetnost i inspirira sve da postanu pravi PIKaso za svoju ekipu. Glavna okosnica kampanje je imidž spot s PIKasom u glavnoj ulozi te zabavnom, lako pamtljivom pjesmom u podlozi.

PR PR

Svima omiljeni klasici - ćevapi, pljeskavice, američki burgeri, kobasice i rebarca, omogućuju brzu i laku pripremu omiljenih remek-jela, a prepoznatljiv okus i širok izbor delicija zadovoljit će i najzahtjevnije ljubitelje roštilja.