Vinski univerzum je obrazovno-promocijska vinska priredba. Protagonisti festivala su mladi vinari u dobi od 18 do 35 godina koji svoja vina predstavljaju mladim posjetiteljima. Cilj, ideja i nit vodilja festivala jest: edukacija, bolja promocija, kultura uživanja u vinu i umjerenost u vinu. Svaki mladi vinar osim klasične promocije svojih vina ima i poseban zadatak - edukaciju mladih posjetitelja o kulturi umjerenog uživanja vina te predstavljanje vinarije kroz svoju odabranu temu.

Vinski univerzum Zagreb, prvi hrvatski festival za mlade vinare, održat će se u četvrtak 30. 1. 2020., od 15 do 21 sat u zagrebačkom hotelu Dubrovnik.

Svaki izlagač ima temu po kojoj će posjetitelji zapamtiti vinariju i vina. Stoga je najvažnija snažna edukativna nota festivala koja se ostvaruje kroz riječi i entuzijazam mladih vinara. Priredba je tematski osmišljena da pruži maksimalni doživljaj mladim posjetiteljima i vinarima. Na samoj priredbi bit će pratećih sadržaja (dvije edukativne radionice: 1. Malvazija & malvazija: priča o terroiru; 2. Vino i hrana: sljubljivanje za početnike), a vinarima će se kroz dodatne aktivnost pokušati otvoriti novi prodajni kanali za ciljanu publiku. Održat će se i nagradna igra za posjetitelje i izlagače. Nakon festivala Klub studenata Agronomskog fakulteta (KSA) organizira "After Party".

Vinski univerzum prvi je put organiziran u prosincu 2015. u Ljubljani, gdje je polučio velik uspjeh. Priredbu je tada posjetilo oko 700 mladih posjetitelja, koji su uz pomoć vinara i festivalskog programa upoznali kulturu vina. Svake je godine slovenski Vinski univerzum sve bolji i popularniji. Vinski univerzum Zagreb 2020. osmišljen je po uzoru na slovenski model, ali je u potpunosti prilagođen hrvatskim vinarima i uvjetima.

Vinski univerzum Zagreb se organizira uz podršku Vinskog univerzuma Ljubljana, Kluba studenata Agronomskog fakulteta (KSA), Hrvatskog sommelier kluba (HSK) i Turističke zajednice Zagrebačke županije. Medijski su partneri stručni časopis Restaurant & Hotel i Julio Frangen Foto Foodie. Voda festivala: Jana & Jamnica. Prijatelji festivala: udruga Vinoljupci, Vina mosaica d.o.o., Vuglec breg, Gastrofanatik, HAPIH (Hrv. agencija za poljoprivredu i hranu), Durance, Art Bite Yaya. Ambasadori Vinskog univerzuma su Tatjana Hažić za Međimurje i Dominik Anđelini za Istru.

Kao izlagači sudjeluju i vinarske grupe Agronomskog fakulteta u Zagrebu, Veleučilišta u Požegi te Riječkog veleučilišta (Poljoprivredni odjel Poreč). Na radionici sljubljivanja vina i sireva na konferenciji za medije kušana je Cetinka vinarije Bačić s Korčule i Malvazija Anđelini iz Istre uz sireve sponzora - trgovine delicija Gastrofanatik: Žminjski sir mljekare Latus, Žminj i Mladi trapist MIH sirane, otok Pag. O sljubljivanju hrane i vina - svojoj temi na festivalu, govorio je na konferenciji mladi vinar Dominik Anđelini.

Zainteresirani vinari još se mogu prijaviti, do 25. 1., ili do popunjenja izlagačkih mjesta.

Ulaznice se mogu kupiti u pretprodaji za 90 kn u sustavu Entrio do 25.1., puna cijena je 120 kn, a povratna kaucija za čaše je 50 kn. Za predstavnike medija i partnere iz HORECA sektora, program B2B s predstavnicima vinarija, održat će se na početku festivala, od 14:00 do 16:00.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju