Svakakve bizarne priče smo čuli do sad, ali da netko mora doplatiti avionsku kartu zbog duljine imena, to još nismo. Vjerovali ili ne, ovakva se nezgoda dogodila čitavoj obitelji, a krivac je jedna tajlandska kompanija.

Prilikom čekiranja na stranici Thai Airways, jedna obitelj nije mogla upisati svoja puna imena – jer su naprosto bila predugačka. Stoga je otac obitelji odlučio skratiti imena, tj. ne upisati puna – što je dovelo do toga da imena na kartama ne odgovaraju u potpunosti onima u putovnicama.



I da, zbog toga je morao dodatno platiti. Kako je priča prilično bizarna, jer obitelj nije kriva što nosi dugačko prezime, ovo je dospjelo u javnost, nakon čega su se iz kompanije javno ispričali na Facebooku i obećali ispravak ove pogreške na svojoj web stranici, kako se ovako nešto ne bi ponovilo.

Prezime obitelji nije na kraju javno objavljeno, a kako je ono zbilja dugačko, govori i činjenica da prilikom čekiranja imate 25 slova za ime i toliko za prezime. No eto, ni to ponekad nije dovoljno.

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju