Poznati američki lanac restorana brze hrane Kentucky Fried Chicken (KFC) privremeno će prestati koristiti svoj dugogodišnji slogan "za prste polizati" jer ga smatra neprikladnim u vrijeme pandemije COVID-19 kada je osobna higijena postala prioritet u sprječavanju prijenosa bolesti.
U vrijeme kada su zaštitne maske i pranje ruku postali norma, a zdravstveni dužnosnici preporučuju ljudima da prestanu dodirivati svoja lica, KFC navodi da se slogan "ne čini prikladnim".
Slogan "za prste polizati", koji je vlasnik lanca Yum Brands Inc koristio 64 godine, bit će privremeno uklonjen iz oglašavanja diljem svijeta i ponovno će se koristiti kada dođe vrijeme za to, priopćila je tvrtka.
"Nalazimo se u jedinstvenoj situaciji - imamo čuveni slogan koji se ne uklapa u trenutačno okruženje", izjavila je glavna direktorica marketinga KFC-a Catherine Tan-Gillespie.
Lanac restorana objavio je videoisječak na YouTubeu u kojem se prikazuju različite pileće košare na kojima su zamagljene riječi "za prste polizati".
Reklama završava riječima: "Ta stvar koju uvijek kažemo? Ignorirajte ju. Za sada."