“Na svojim bi putovanjima uvijek u supermarketima tražio hrvatske proizvode, oduvijek sam to radio. Nema ljepšeg osjećaja kad primjerice usred Dubaija na policama nekog manjeg dućana pronađete hrvatski proizvod. Tada su se krenule rađati razne ideje.“ kaže Dragan Pokrivač, osnivač brenda Croatia Full Of Taste, koji je nastao iz želje za promocijom hrvatskih proizvoda. Uz Dragana stoje još Alen Mazi i Marko Sedlar.

U 17 kutija s više od 40 različitih proizvođača nalaze se proizvodi poput vina, maslinovih ulja te vrhunskog džina. Lokacija proizvođača također će biti vidljiva na karti Lijepe Naše koja se nalazi na kutiji. 

 "Želja za modernijim i drugačijim predstavljanjem hrvatskih proizvoda, pomno odabranih od strane našeg tima u suradnji s divnim proizvođačima kojima je glavni začin ljubav, izrodila je priču koju će svaki turist koji je ponese izvan Lijepe Naše itekako pamtiti putem divnih okusa zapakiranih u drvenu kutiju do sada.

Moderno dizajnirane kutije sadrže spektar iste vrste proizvoda, ali od različitih proizvođača. Drvo koje se koristi u proizvodnji kutije jest borovac (pinus strobus) te potječe iz naših hrvatskih šuma.

Mislili smo i na našu planetu pa su hrvatski proizvodi pakirani u biorazgradivoj kutiji izrađenoj od 100 % drva, a boje koje se koriste su na vodenoj bazi", kažu u Croatia Full Of Taste.

 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju