Zlatni McDonald'sovi lukovi prepoznatljivi su simbol tog popularnog lanca brze hrane koji se nalazi u cijelom svijetu. Upravo zato mnoge je iznenadilo kad su saznali da je tvrtka promijenila svoj vizualni identitet.
Kako bi ukazao na važnost socijalnog distanciranja u vrijeme pandemije koronavirusa, Mcdonald's je udaljio krakove slova M na pristojnu udaljenost.
Novi logotip pojavio se u vizualima na društvenim mrežama nekoliko zemalja ovog lanca brze hrane te odmah izazvao pozitivne reakcije.
Poruku o važnosti socijalnog distanciranja uputio je i McDonald's Indija, koji je na svojem Instagramu poručio: Mala udaljenost znači puno. Ostani kod kuće, budi siguran.
Dobar dio Mcdonald'sovih restorana u Hrvatskoj je zatvoren za goste od 17. ožujka ove godine. Odluka o zatvaranju restorana donesena je kao mjera prevencije širenje koronavirusa te kako bi se zaštitilo zdravlje i sigurnost McDonald'sovih zaposlenika i gostiju.
Brza hrana ovoga lanca i dalje se može preuzeti na McDriveu te putem dostave, a u skladu s odlukom Nacionalnog stožera za civilnu zaštitu.