"Za partnera u projektu "Zelena ideja" odabrali smo OPG Duhaček iz Popovače. Glavni razlog odabira bila je njihova djelatnost - proizvodnja eko meda i ostalih pčelinjih proizvoda te činjenica da im treba pomoć u razradi strategije, oblikovanju vizualnog identiteta i postavljanju komunikacije njihovog branda. Ukratko, oni imaju vrhunske proizvode, a mi imamo potpuno slobodne ruke i priliku pokazati kako razmišljamo i rješavamo probleme. OPG Duhaček je među prvima i rijetkima koji se bave proizvodnjom isključivo vrhunskog eko meda, što je u startu nedovoljno poznata kategorija. Oni svoj posao rade uz jako puno entuzijazma te vjerujemo da će naša suradnja biti pravo zadovoljstvo. Očekujemo da ćemo kroz ovaj projekt steći neka nova iskustva i nešto naučiti, da ćemo se dobro zabaviti, i na kraju svakako realizirati nekoliko ideja koje će pomoći našem partneru u njihovom daljnjem razvoju i rastu. Uži agencijski tim koji će sudjelovati na ovom projektu čine voditelj projekta Ana Kasić, art direktor Iva Mandić, copywriter Ivo Payer i strateški planer Dinko Brčić." Rekao nam je Luka Duboković, Direktor agencije BBDO Hrvatska.

Odgovore na pitanja dao je g. Željko Duhaček (odgovorna osoba u OPG-u), a članica OPG-a je i njegova supruga Biserka Duhaček. Oboje su zaposleni izvan OPG-a te bi voljeli imati više vremena posvetiti se promociji svojih ekoloških proizvoda, no nažalost nemaju, jer sve oko proizvodnje rade oni sami. Stoga su vrlo sretni što će im kroz projekt Zelena ideja marketinški stručnjaci 'uskočiti' u tom segmentu.

Kako ste se i kada odlučili ulagati u ekološku proizvodnju?
2003. godine odlučili smo se konvencionalnu proizvodnju pretvoriti u ekološku, kako bi podigli kvalitetu našeg meda na višu razinu.

Koje su prednosti, a koji nedostaci s kojima ste krenuli, i s kojima ste se susreli?
Prednost je rad u netaknutoj prirodi kojom smo okruženi zbog našeg geografskog položaja, pošto nemamo nikakve industrijske zone u bližem okruženju naše pčelinje paše. Kako smo bili među prvima koji su kretali s takvim tipom pčelarenja, imamo nedostatak materijala koji su zakonski propisani za ekološko pčelarenje, kao što je primjerice vosak s ekološkim certifikatom, ekološke boje, razne kiseline za liječenje pčela... U međuvremenu se situacija popravila, no još uvijek postoji nedostatak voska s ekološkim certifikatom.

Na što ste najponosniji od svojih proizvoda? 
Ne mogu izdvojiti jedan proizvod jer su svi naši proizvodi vrhunske kvalitete te ni u jednom nema nedozvoljenih lijekova ni drugih sredstava koji inače mogu onečistiti pčelinje proizvode. Svim proizvodima se poklanja jednaka pažnja i trud kako bi bili vrhunske kvalitete.

Kome su pretežno namijenjeni vaši proizvodi?
Ekološki osviještenim ljudima koji znaju prepoznati zdrav i kvalitetan proizvod.

Možete li istaknuti po čemu su vaši proizvodi bolji od ostalih, i kakva vam je uopće konkurencija u području kojime se bavite?
Za razliku od konvencionalno dobivenih pčelinjih proizvoda, u našima nema tragova pesticida, antibiotika, nisu miješani s nekvalitetnim uvoznim medom ili šećernim sirupom, nisu zagrijavani na veću temperaturu od 40 stupnjeva, što se može dokazati raznim testiranjima proizvoda. Trenutno u Hrvatskoj i EU nema dovoljno takvih proizvoda da bismo mogli govoriti o ozbiljnoj konkurenciji.

Gdje se vidite za godinu, pet, deset? 
Pokušat ćemo zadržati trenutnu proizvodnju, te unaprijediti proizvodni proces.

Koji je vaš savjet drugim hrabrim proizvođačima koji se odluče na ovaj put?
Svakako ustrajte na educiranju ljudi i prepoznavanju kvalitete hrvatskog eko proizvoda.

Dajte nam savjet, zašto baš vaše proizvode treba kupiti naš čitatelj?
Omjer cijene i kvalitete je nadrealan (veliku teglicu ekološkog meda od 900 grama prodajemo po svega 50 kn)!

Puno vam hvala i sretno!

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju