1. Čaj od korijena maslačka

Ovaj je napitak pun vitamina B, cinka, kalija i željeza, te vam pomaže pojačati razine energije na zdrav način. Čaj od korijena maslačka smatra se i laganim diuretikom, pa vas spašava od nadutosti. Potopite dvije žličice suhog korijena u čaši vrele vode na nekoliko minuta, procijedite i uživajte u okusu!

2. Napitak od crnih sezamovih sjemenki
Sezamove sjemenke bogate su bakrom, manganom, željezom i kalcijem, pa se nameću kao odlično rješenje za ljude koji žele ojačati svoj organizam. Na laganoj vatri i u trajanju oko deset minuta 'skuhajte' sjemenke crnog sezama s jednom šalicom vode, procijedite tekućinu, zasladite po želji i dodajte malo mlijeka.

3. Napitak od melase i đumbira
Umjesto s kavom razbudite se s napitkom od melase, kokosovog ulja i đumbira! Melasa je šećerni smeđi sirup koji se upotrebljava u proizvodnji alkoholnih pića, jako bogat željezom. Kokosovo ulje unaprijedit će rad žlijezdi, a đumbir će potaknuti cirkulaciju.


4. Zdravi gazirani napitak
Umjesto šećernih gaziranih napitaka napravite zdravu alternativu – u gaziranu mineralnu vodu iscijedite naranču ili limunov sok, dobro pomiješajte i uživajte u blagodatima sezonskih agruma bez velikog dodatka kalorija.

5. Napitak od rogača
Rogač je nepravedno zapostavljena zimzelena biljka iz porodice mahunarki, koja je bogata kalcijem, kalijem, željezom i magnezijem. Aromatičan okus ove biljke može zamijeniti potrebu za kavom, ili čak vrućom čokoladom. Mljeveni rogač dodajte vrućoj vodi, kuhajte nekoliko minuta, pa zasladite umjetnim sladilom i s nešto mlijeka.
 

Najlakši put do novih ideja za putovanja. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju