Airbnb lani je zabilježio 40 milijuna gostiju u objektima koji se iznajmljuju preko te tvrtke. Iako hoteli i dalje masno zarađuju, smatraju da im Airbnb uzima prevelik dio kolača. Prijedlozi da se ograniči njegov rast pojavili su se u SAD-u, gdje veliki hotelski lanci zahtijevaju drugačiju zakonsku regulaciju ovakvog vrsta najma smještaja za odmor. Priču o tome prenio je Travel + Leisure.
Neki od njih čak su financirali i istraživanja čiji rezultati sugeriraju da neki Airbnb najmodavci djeluju ilegalno. Po nalazima tih istraživanja, neki najmodavci iznajmljuju i više stambenih jedinica na duže vremenske periode, što hoteli smatraju ilegalnom djelatnošću. Kao razlog svoje zabrinutosti navode da ovakva ilegalna djelatnost ide na štetu sigurnosti klijenata, stambenih četvrti u kojima se jedinice iznajmljuju, a usto, najmodavci još i ne plaćaju porez na to.
Jedan od prijedloga zakonske regulative, koji se pojavio u SAD-u, a hoteli su podržali, je da se broj dana za najam objekata za odmor u godini ograniči na 75, da se pojača provedba tih uredbi, ali i kažnjavanje za kršenje. Prijedlog nije prošao.
Osim što se bore za uvođenje zakona kojima bi se ograničilo djelovanje Airbnb-a, hotelski lanci bore se i na druge načine. Uvode nove proizvode koji trebaju privući baš ciljnu skupinu Airbnb-a: milenijce, odnosno mlade koji traže iskustvo smještaja koje odgovara njihovom ukusu i budžetu.
Hilton Worldwide nedavno je najavio novi brend Tru by Hilton. U svoju ponudu uvrstit će veće TV-e, moderni proces prijave u hotel povezan s društvenim medijima te digitalne ključeve dostupne na aplikacijama pametnih telefona. Marriot je proširio svoj Moxy brend, novi hotelski lanac, kreiran specijalno za milenijce. Lansiran je u Europi, a spaja suvremeni dizajn i pristupačnu uslugu po pristupačnoj cijeni.
Iz Airbnb-a nije bilo reakcija na pokušaje hotela, a komentirali su samo kako svojim načinom najma smještaja olakšavaju putovanje ljudima na razna mjesta, koja možda inače ne bi imali prilike vidjeti.