Chhatrapati Shivaji terminal, Mumbai, Indija
Ne samo da svaki dan ovdje prođe 3 milijuna putnika, nego je nedavno ovaj kolodvor uvršten na UNESCO-v popis svjetske baštine. Ovaj kolodvor dizajnirao je britanski arhitekt F. W. Stevens i trebalo je više od 10 godina da se izgradi i pusti u pogon. Ljepota kolodvora je u kombiniranju britanske arhitekture i indijske tradicije što je dovelo da savršenog dizajna.
Kanazawa stanica, Japan
Ovaj kolodvor 2005. godine doživio je potpunu transformaciju kada mu je predvorje i ulaz pretvoreno u ultra modernu staklenu zgradu. Cijela vizura arhitekture podsjeća na otvoren kišobran. Kao dodatak glavnom ulazu izgrađen je i sporedni, sav od drva, koji svojim izgledom podsjeća na tradicionalni japanski instrument tsuzumi.
Sao Bento kolodvor, Porto, Portugal
Iako dizajn ovog kolodvora po ničemu ne iskače od većine ostalih, ono što je posebno kod njega nalazi se u unutrašnjosti. Naime, svi zidovi u predvorju prekriveni su sitnim keramičkim pločicama koje tvore zadivljujući mozaik. Mozaik je djelo umjetnika Jorge Colaco i trebalo mu je 11 godina da bi ga završio. Mozaik prikazuje svakodnevne prizore iz života portugalaca.
Gare du Nord, Pariz, Francuska
Europski najprometniji kolodvor ujedno je i jedan od najljepših na starom kontinentu. Svake godine ovdje prođe otprilike 180 milijuna putnika. Fasada kolodvora ukrašena je sa 23 statue koje vam istog trenutka zaokupljuju pažnju, tako da pazite da ne bi zakasnili na vlak. Devet od 23 kipova predstavljaju jedan od svjetskih gradova, na vama je da otkrijete koji su to.
Grand Central terminal, New York, SAD
Ovaj popis ne bi bio kompletan da se na njemu ne nađe Grand Central u New Yorku. Sam po sebi je dovoljna turistička atrakcija, a s bilo kojeg dijela kolodvora da pogledate, uvijek ćete vidjeti neku vrstu umjetnosti koja je prožeta ovim kolodvorom. Mramorni podovi, brončani i kameni kipovi i prelijepo plavo-zlatno oslikani strop - ono su što je proslavilo ovaj kolodvor.
Kuala Lumpur kolodvor, Malezija
Jednom kada vam oči ugledaju ovu bijelu strukturu teško da ćete odvajati pogled s nje. Kolodvor je otvoren 1910. godine i svojim dizajnom pomalo podsjeća na dvorac. Prije nego su izgrađeni Petronasovi blizanci ova građevina je bila ono po čemu je Kuala Lumpur bio prepoznat diljem svijeta.