Zdrava prehrana

3 namirnice iz smočnice koje uklanjaju bol iz želuca i probavnog sustava

14.4.2016
Začini protiv bolova u trbuhu - 4

Da biste riješili probleme u želucu i probavnom sustavu ne morate piti tablete. Okrenite se svojem stalku sa začinima i čajevima i na prirodan način pobijedite bol.

5 SOS namirnica za radoholičare i ljubitelje televizije

11.4.2016
Hrana bogata vitaminom D - 4

Naše tijelo proizvodi vitamin D kada je izložen sunčevoj svjetlosti . Ako većinu dana provodite u zatvorenom uredu, ovaj besplatni vitamin trebate nadomjestiti pametnim izborom hrane.

5 namirnica koje olakšavaju proljetne alergije

5.4.2016
Hrana protiv simptoma alergija - 5

Kihanje, suzenje očiju i curenje nosa samo su neki od simptoma proljetnih alergija, koje je moguće olakšati s jabukama, jagodama, ali i egzotičnim začinima poput kurkume.

Svježa, dimljena i u konzervi! Kako pripremiti tunu na najbolji način?

4.4.2016
Tuna - 4

Svježu tunu bolje je pojesti sirovu, nego je previše termički obraditi. Ne samo da će pretjerano pečenje isušiti ribu, već će je pretvoriti u gumasti zalogaj, nalik na potplatu cipela.

Kako napraviti fina jetrica koja se tope u ustima?

4.4.2016
Jetrica - 2

Pirjana jetrica s lukom najbolji su način za uživanje u ovoj namirnici. Kada se pripremi na pravi način meso se topi u ustima, a u njemu uživaju i oni koji nisu ljubitelji iznutrica.

Sečuanski papar: Začin koji 'ubija' sve loše bakterije u hrani

1.4.2016
Sečuanski papar

Sečuanski papar naziva se još kineski korijander, a sastavni je dio azijske kuhinje. Ima limunastu notu koja se dobro kombinira sa slanim i slatkim jelima.

Što je bulgur? Dokaz da sva procesuirana hrana nije loša za zdravlje

29.3.2016
Bulgur - 7

Za procesuiranu hranu obično se govori kako je nezdrava, no bulgur dokazuje da to nije uvijek slučaj. Ove prerađene smeđe granule od žitarice pune su hranjivih tvari, pa bi ih bilo dobro uvrstiti na jelovnik.

Bolji od krumpira: 3 glavna razloga zašto biste trebali jesti batat

23.3.2016
Batat ili slatki krumpir - 2

Batat je odličan izvor vitamina C koji jača imunitet i sprječava nastanak bolesti. Uz to ima dosta tiamina, mangana i kalija koji održavaju zdravlje živčanog i kardiovaskularnog sustava.

Najfiniji vjesnik proljeća: 5 razloga zašto treba jesti šparoge

21.3.2016
Šparoge - 4

Šparoga je povrće bogato flavonoidima i saponinima koje čuvaju srce i krvne žile. Uz to sadrže glutation koji se smatra jednim od najjačih sredstava za izbacivanje toksina iz organizma.

Riba koja oprašta: 3 savjeta za pripremu najboljeg oslića

18.3.2016
oslić

Oslić je iznimno fleksibilna riba koja dozvoljava različite načine priprema, i oprašta mnoge grijehove.

punkufer.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice punkufer.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice punkufer.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se