Zdrava prehrana

Nekad se koristila za balzamiranje mumija, danas je jedan od glavnih sastojaka curryja

15.8.2018
Piskavica - 3

Piskavica potječe iz Indije i sjeverne Afrike, a njeno korištenje zabilježeno je i u antičkom Egiptu...

5 neočekivanih razloga zašto trebamo jesti koštice lubenice

15.8.2018
Lubenica - 2

Blagotvorne koštice sadrže i triptofan, koji sudjeluje u proizvodnji serotonina, ublažava stres i depresiju...

5 namirnica koje trebate jesti ljeti

10.8.2018
5 namirnica koje ljeti trebate imati na svom jelovniku - 3

Teška, pržena hrana rijetko će kome sada dobro sjedati na želudac, pa je najbolje iskoristiti još ove vruće dane na lagane obroke od lokalnih namirica, koje će nas zasititi.

Iznenađujući sastojak za obrok pun proteina koji "otvara" i skida kilograme

18.7.2016
Smoothie

Grah je namirnica bogata bjelančevinama i prehrambenim vlaknima te se nameće kao izvrstan dodatak jelima. No jeste li znali da je možete ubaciti i na jelovnik za doručak?

Osvježavaju i smanjuju trbuh: 7 namirnica idealnih za ljetne vrućine

30.6.2015
Salata

Hranite li se ovim stvarima ovoga i svih narednih ljeta, garantirano nećete biti žedni, niti ćete morati brinuti kako niste unijeli dovoljno vode u organizam.

Savršen dodatak ribi i tatarskom bifteku koji se nikad ne jede "sirov"

22.4.2016
Kapari

Dobri kapari su imaju blag miris i trpak okus, a možete ih prepoznati i po plavičasto-zelenoj do maslinastozelenoj boji.

3 namirnice koje uklanjaju bol iz želuca i probavnog sustava

14.4.2016
Kurkuma

Da biste riješili probleme u želucu i probavnom sustavu, ne morate piti tablete. Okrenite se svojem stalku sa začinima i čajevima te na prirodan način pobijedite bol.

Nije cijeli plod jestiv! 5 namirnica sa skrivenim otrovnim dijelovima

19.5.2016
Voće i povrće - 1

Lišće rabarbare sadrži oksalnu kiselinu i antrahinonske glikozide koje imaju učinak otrova na ljudski organizam kada se probave.

Neočekivana zamjena za jaja od 5 kuna za kojom "lude" na Facebooku

19.5.2016
Aquafaba - 4

Tekućina iz konzerve slanutka može se pomiješati sa šećerom te istući "snijeg" za pripremu slanih i slatkih jela.

Zaboravljeni izvor proteina koji gradi mišiće i smanjuje visoki kolesterol

28.7.2017
Leća - 5

Ova hranjiva mahunarka bogata je bjelančevinama, vitaminom B i prehrambenim vlaknima, a potječe iz zapadne Azije. Unatoč svojoj raznovrsnosti, u hrvatskoj je kuhinji relativno zapostavljena.