U vašoj kuhinji

3 brzopotezna trika za prepoznavanje zrele i slatke lubenice bez prerezivanja

5.7.2016
Lubenica

Lubenica gasi žeđ, a u 100 grama nalazi se samo tridesetak kalorija. Izvrstan je izvor vitamina A i C, kalija te magnezija.

Jesu li začini u vašem kuhinjskom ormariću prestari?

28.6.2016
Začini

Unatoč mnogim mišljenjima začini ipak nisu 'besmrtni'. Naučite kada i kako provjeriti trebate li ih baciti...

3 trika uz koje crveno meso više nikada neće ispasti tvrdo i žilavo

23.6.2016
Uz dobru pripremu svako crveno meso može ostati meko i sočno

Koliko vam se puta dogodilo da kupite lijepi komad mesa, no kada ste ga pripremili, ostalo je tvrdo i suho? Mi imamo 3 jednostavna rješenja

Ustvari ne uštedite ništa! 5 namirnica koje vam se ne isplate kupovati 'na veliko'

31.5.2016
Namirnice koje se ne isplate kupovati na veliko - 4

U ulju pečemo i pirjamo većinu obroka, pa je logično kupiti ekstra velika pakiranja i tako uštedjeti na kućnom budžetu, zar ne?

10 malih kuhinjskih trikova za pripremu jela kojem će se drugi diviti

3.5.2016
Meso

Ako želite lijepu smeđu koricu na pečenju, meso prije pečenja obrišite papirnatim ručnikom kako bi uklonili dodatnu vlažnost. Ovo je samo jedan od trikova koji vas pretvaraju u odličnog kuhara.

Super trik! Ogulite kivi uz pomoć čaše za samo 5 sekunde

29.4.2016
Kivi

Želite li tijelo opskrbiti odličnom dozom vitamina C, posegnite za kivijem. Ovo azijsko voće iz porodice Actindia bogato je i antioksidantima, kalijem te prehrambenim vlaknima.

Za samo 10 sekundi! Trik za najbrže rezanje češnjaka

26.4.2016
Češnjak

Ako niste vješti s nožem, guljenje i rezanje češnjaka može biti dugotrajan proces. Umjesto toga, upotrijebite ovaj trik s gnječilicom.

5 savjeta Ane Grgić za savršeni rižoto koji možete napraviti i kod kuće

8.4.2016
Ana Grgić (Foto: Hotel Esplanade)

Savršeni rižoto mora biti kremast, no zrna moraju biti skuhana al dente. Članica žirija Celebrity Masterchef Ana Grgić otkriva savjete kako postići ovu kulinarsku 'nemoguću' misiju.

Trik koji olakšava kuhanje

6.4.2016
Naribana hrana - 2

Ribanje namirnica je sastavni dio pripreme salata od korjenastog povrća ili prekrivanja tjestenine parmezanom. No ribež možete upotrijebiti čak i kada režete češnjak, ili maslac koristite za pripremu prhkog tijesta.

Spas u zadnji čas! 3 trika za skupljanje viška masnoće iz skuhanog jela

5.4.2016
Masnoće u jelu

Čak i ako u kuhanju niste koristili mnogo ulja, jelo može ispasti premasno zbog ekstra masnoća iz namirnica životinjskog porijekla. Višak masnoća s površine jela može se skinuti s ovim (ne)jestivim predmetima.

punkufer.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice punkufer.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice punkufer.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se