Zdrava prehrana

Sok sa sjemenkama koji će vas držati sitima cijeli dan

10.5.2016
Chia

Samo jedna žlica chia sjemenki držala je astečke ratnike sitima čak cijeli dan, a osim što odlično reguliraju apetit i daju nam puno energije o njima danas znamo puno više...

Najzdraviji 'sir' na tržištu u kojem će uživati i gurmani

9.5.2016
Tofu - 6

Tofu mnogi nazivaju sojinim sirom jer se priprema na vrlo sličan način kao i ovakvi klasični proizvodi od mlijeka životinjskog porijekla, no služi se na posve drugačiji način.

Njegovo kraljevstvo, losos! Izvor dobrih masnoća koje čuvaju srce

5.5.2016
Losos - 4

Losos je riba iz porodice Salmonidae koja živi u morima, ali se mrijesti u potocima i jezerima. Obiluje omega 3 masnim kiselinama koje čuvaju zdravlje srca i krvožilnog sustava.

Jedite ga češće! 5 tajni ‘brata blizanca’ najslavnijeg začina za pizzu

3.5.2016
Mažuran - 3

Flavonoidi u mažuranu pospješuju cirkulaciju, te nakupljanje lošeg kolesterola na stjenkama krvnih žila, čime postaju snažno ‘oružje’ u borbi sa srčanim i kardiovaskularnim bolestima.

Superhrana! 7 namirnica koje je najbolje jesti u proljeće

2.5.2016
Proljetno povrće - 1

Namirnice je najbolje jesti u sezoni! Iskoristite obilje svježeg povrća koji se nalaze na policama trgovina i tržnica pa uživajte u namirnicama koje će na prirodan način osnažiti vaš organizam.

5 'anđeoskih' namirnica kojima šećer i brašno nisu ni do koljena

29.4.2016
Domaći češnjak - 4

Bijele namirnice iz prirode poput luka i cvjetače sadrži flavonide koji čuvaju srce i kardiovaskularni sustav pa se preporučuju jesti u povećanim količinama.

5 supermoći brusnice zbog kojeg biste trebali češće jesti ove crvene bobice

28.4.2016
Brusnice - 3

Brusnicu karakteriziraju crvene bobe kiselkastog okusa, koji se izvrsno slažu s mesom peradi i divljači, te s nekim vrstama sireva.

Ovo je superhrana! 7 razloga zašto trebate jesti divlji krumpir

25.4.2016
Čičoka - 6

Čičoka pomaže u liječenju dijabetesa, pretilosti, ali i oslabljenog libida. Otkrijte koje sve prednosti možete uživati ako na jelovnik uvrstite ovaj divlji krumpir.

Savršen dodatak ribi i tatarskom bifteku koji se nikad ne jede 'sirov'

22.4.2016
Jela s kaparima - 4

Dobri kapari su imaju blag miris i trpak okus, a možete ih prepoznati i po plavičasto-zelenoj do maslinastozelenoj boji.

5 vrsta hrane i pića koje kardiolozi odbijaju jesti i piti

20.4.2016
Fast food

Crveno meso i procesuirana hrana bogata su masnoćama koje ne djeluju dobro na kardiovaskularni sustav, pa ih liječnici izbjegavaju u svojoj svakodnevnoj prehrani.

punkufer.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice punkufer.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice punkufer.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se