Zdrava prehrana

Što je bulgur? Dokaz da sva procesuirana hrana nije loša za zdravlje

29.3.2016
Bulgur - 7

Za procesuiranu hranu obično se govori kako je nezdrava, no bulgur dokazuje da to nije uvijek slučaj. Ove prerađene smeđe granule od žitarice pune su hranjivih tvari, pa bi ih bilo dobro uvrstiti na jelovnik.

Bolji od krumpira: 3 glavna razloga zašto biste trebali jesti batat

23.3.2016
Batat ili slatki krumpir - 2

Batat je odličan izvor vitamina C koji jača imunitet i sprječava nastanak bolesti. Uz to ima dosta tiamina, mangana i kalija koji održavaju zdravlje živčanog i kardiovaskularnog sustava.

Najfiniji vjesnik proljeća: 5 razloga zašto treba jesti šparoge

21.3.2016
Šparoge - 4

Šparoga je povrće bogato flavonoidima i saponinima koje čuvaju srce i krvne žile. Uz to sadrže glutation koji se smatra jednim od najjačih sredstava za izbacivanje toksina iz organizma.

3 dokaza da su jaja supernamirnica koju trebamo jesti češće

21.3.2016
Jaje - 5

U stotinu grama jaja nalazi se oko 150 kalorija, pa ga ovisno o obradi možemo nazvati dijetalnom namirnicom...

Riba koja oprašta: 3 savjeta za pripremu najboljeg oslića

18.3.2016
oslić

Oslić je iznimno fleksibilna riba koja dozvoljava različite načine priprema, i oprašta mnoge grijehove.

Morsko blago: 5 najvažnijih stvari koje morate znati o dagnjama

15.3.2016
Dagnje - 5

Dagnje su iznimno hranjive naminirce, te odličan dodatak jelima temeljenima na mediteranskoj prehani. Naučite kako ih kupiti, očistiti i pripremiti, ali i zašto biste ih trebali jesti češće.

5 razloga zašto biste trebali probati ovu superhranu

11.3.2016
Avokado - 5

Avokado se smatra superhranom jer sadrži mnoštvo bjelančevina, prehrambenih vlakana, vitamina i minerala koje unapređuju zdravlje pojedinaca. U Hrvatskoj se može naći u trgovinama, iako je njegova potrošnja još uvijek iznimno mala.

Zbogom sarma! 3 namirnice koje pogoršavaju peludnu alergiju

11.3.2016
Hrana koja pogoršava alergije

Kišete, curi vam nos, a oči su vam crvene? Vjerojatno patite od proljetnih alergija izazvanih peludom, čije će simptome dodatno pogoršavaju ove tri namirnica. Skinite ih privremeno s jelovnika.

4 važna razloga zašto biste trebali češće jesti grah i mahune

8.3.2016
Grah

Grah i mahune odlični su izvori prehrambenih vlakana, koji igraju važnu ulogu u probavnom i kardiovaskularnom sustavu. Otkrijte što se događa kada u tijelu nedostaje ovih vrijednih tvari.

Zdrava hrana koju ne smijete jesti prije spavanja

7.3.2016
Hrana koja ometa san

Nikako se ne možete naspavati ovih dana? Možda se razlog za umor krije i u hrani koju jedete netom prije spavanja. Čak i zdrava hrana može ometati vaš san.

punkufer.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice punkufer.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice punkufer.hr kliknite na gumb "Slažem se". Slažem se