Ponoć je, stigli smo na glavni kolodvor u Sevilli, silazimo iz autobusa i istog trena preplavi nas ogromna sparina. Kvart ne izgleda sigurno, ali opet s druge strane koji autobusni kolodvor usred noći izgleda dobro. Brzo ulazimo u taksi i slušamo vozača koji priča o znamenitostima grada. Zatim izlazimo iz auta, lutamo uskim ulicama u jezgri grada te prolazimo kraj fasada terakote isprepletenih bršljanom u potrazi za hostelom.

> Marko Dunđer, Leonarda i Klara Komen snalažnjivi su backpackeri koje je ljubav prema putovanjima dovela do nagrade Wizz Aira

Budim se, spremam i čekam Klaru i Marka na recepciji. Upoznajem Karlu, djevojku iz Zagreba, koja živi u Sevilli i još jednom mi je jasno kako je svijet mali. Izlazimo van i napokon šećemo Sevillom po danu. Prekrasno je, šareno, žarkih boja s afričkim utjecajem na arhitekturu i ogromnim stablima posvuda. Konji, kočije i plesači flamenca su glavni izvori zvukova dok šećemo centrom grada.

Korisne i lijepe - lepeze Korisne i lijepe - lepeze (Foto: Travel Buds)

Odlazimo u carsku palaču, a u velikom parku ispred Plaze de Espane kupujemo lepeze kako bismo se ohladili i opskrbili suvenirima. Odlazimo u tapas restoran koji je Karla preporučila – Bodega Las Columnas, a koji je u blizini katedrale. Iako sam očekivala male zalogaje koji se jedu i kad nisi previše gladan, tapasi u Sevilli su potpuno drukčiji. Naručujemo meso u umaku od konjaka s krumpirom, špinat s četiri vrste sira i druge delicije. Svaki tapas dolazi u tri veličine, tako da umjesto jednog jela mogu uzeti tri i isprobati različite specijalitete. Četiri slasna jela i tri pića stoje manje od 10 €. Siti i zadovoljni nastavljamo daje istraživati grad. Siesta je i svi su kod kuće na odmoru. Pronalazimo kafić, pijemo kavu, hladimo se lepezama, gledamo ljude kako prolaze, a pored nas starija gospoda radi isto što i mi.

> Ekipa iz Hrvatske koja besplatno svijetom putuje avionom priča nam sve o Barceloni

Odlazimo u supermarket i kupujemo pršut, masline, sir i kruh. Dolazimo u hostel u sumrak i penjemo se na zadnji kat, krovnu terasu te pod suncobranom slažemo svoje tapase. Zaključujemo kako obožavamo sjediti na krovovima s kojih se nesmetano može promatrati grad iz druge perspektive.

Hrana je fantastična Hrana je fantastična (Foto: Travel Buds)

Dan završava na obližnjem trgu sa stablima naranača, ispred bara punog studenata koji su preplavili trg i stvorili prekrasnu atmosferu. Naravno, nitko se ne žali jer se uz pića koja stoje po euro poslužuju i masline.

Budimo se i jedemo španjolski pršut na kruhu prelivenim maslinovim uljem, klasičan seviljski doručak. Nalazimo se s Karlom koja zna sva najbolja mjesta u gradu i svjedočimo kako veliki terenac zapinje u uskim ulicama Seville. Na ručku svatko naručuje tri jela i odjednom nam je stol prepun svakakvih divota, poput hladne juhe sa slaninom i prepeličjih jaja. Ne znamo što bismo prvo probali jer je hrana u Sevilli apsolutno nevjerojatna!

Karla nas prati na autobusni kolodvor gdje ulazimo u bus i krećemo prema Gibraltaru. Sevilla je bilo prekrasna!

> Uzbudljive avanture Travel Budsa pratite na Instagram-profilima Klare, Marka ili Leonarde, a posjetite ih i na njihovu kanalu na Youtubeu.

Vodič na eks

Cijena pića u kafićima: Kava: 2 €; pivo: 3 €; vino: 3 €

Najbolje mjesto za izlazak: Otići na tapase i jeftino pivo čini se idealno!

Omiljeno mjesto u gradu: Plaza de Espana i park ispred

Najdraži kafić: Las Columnas

Najzanimljivija četvrt: Cijeli centar je apsolutno prekrasan

Street food koji treba probati: Tapasi!

Specijalitet tradicionalne kuhinje: Tapasi!

Najbolje doba godine za posjet: Rano i kasno ljeto