Zadnju trećinu 2016. godine završavam putovanjem, i to na sjeverozapad Europe. Ponovo sam išla u Nizozemsku i Njemačku, što zbog okolnosti, a što zbog činjenice da su obje države na mene ostavile toliko dobar utisak da sam odlučila ponovo doći i proći neke nove gradove. Ovaj put sam letjela preko Kolna jer sam isplanirala rođendanski vikend za mog dragog u Dusseldorfu. Gradovi Koln i Dusseldorf su poprilično blizu, tako da iz Kolna možete uhvatiti vlak 15e prema Dusseldorfu, vožnja traje oko 20-ak minuta.

U Dusseldorfu sam bila gost u hotelu Hyatt regency, gdje sam na njihov poziv bila smještena u King view sobi na 16 katu s kojeg puca prekrasan pogled na grad i Rhine tower.

Hotelska soba me oduševila, od pogleda do kade koja također gleda na grad. Vrlo ekskluzivno! Iako je ovaj hotel s 5-zvjezdica za ljude malo dubljeg džepa, definitivno vam preporučam da si, ukoliko slavite godišnjicu, medeni mjesec ili rođendan, priuštite barem jednu noć u ovakvom hotelu.

O doručku ne moram ni pričati, od lososa, francuskih sireva do pjenušca i savršene kave…uh, brzo ogladnim kad se sjetim. Hotel se nalazi u poslovnoj četvrti i doslovno na 5 minuta hodanja nalazi se javni prijevoz i stanica za Hop on hop off bus.

Prvu večer smo otišli u šetnju gradom u potrazi za Whats Beef burgerima, koji su odličan izbor, ako trebate pojesti nešto na brzinu i nemate previše vremena... Hamburgeri su sočni i poprilično veliki! Probala sam burger s avokadom, u kojem su meso i avokado je dobra kombinacija, no hambi pecivo bi moglo biti i bolje. No, defitnivno probajte ako ste u blizini, zanimljiv je koncept, interijer i kao što rekoh burgeri su baš sočni i veliki

Ako dolazite u Dusseldorf za advent nećete se razočarati (iako je naš advent u Zagrebu najbolji ;)), grad je lijepo ukrašen božićnim lampicama, štandovi se nalaze na svakom koraku i osjeti se pravi božićni duh, miris kobasica i kuhanog vina.

Drugo jutro nakon doručka, krenuli smo s hop on hop off busem u brz razgled grada. Turistički bus je pravi izbor ako ste u gradu kratko, to sam gradivo utvrdila još iz Bruxellesa, tada u kratkom vremenu možete vidjeti najznačajnije građevine i dijelove grada, a posebno možete izaći iz autobusa i razgledati dijelove koji ste planirali detaljnije razgledati. Mi smo izašli na Altstadtu (Stari grad), gdje se održavao veliki božićni sajam a rijeke ljudi su punih ruku hrane i pića vrludale uskim prolazima između štandova. S ovog mjesta pruža se odličan pogled na Rajnu i Rihne tower. Miris hrane me odmah omamio i na doslovno prvom štandu sam probala Flambkuhn, tanko tijesto poput mlinca sa nadjevom prema želji, ja sam uzela klasik – špek, luk i vrhnje!

Za sve kavopije, moja kofeinska preporuka je Bazzar caffe, koji je prepun ljudi koji doručkuju, piju kavu ili oboje. Na stol, i to stajaći, smo čekali oko 15-tak minuta, no vrijedilo je.. kava je, mogu slobodno reći, najbolja koju sam pila! Uz kavu možete naručiti doručak ili slasticu! Također, ako niste od kave, čaj je isto izvrsna opcija. Dakle, Bazzar caffe.

Kako je počeo padati mrak lagano smo krenuli prema Maastrichtu, gdje sam provela preostala 4 dana!

Više o putovanju u Dusseldorf možete vidjeti i u videu, a ostale Barbarine avanture pratite na njenom blogu Foodiona, YouTube kanalu i Facebook stranici.